چاپ آینه جیبی

چاپ آینه جیبی

بلوط گرافیک قصد دارد امروز چاپ آینه جیبی رو به شما دوستان معرفی کند که وسیله ای کاربردی و عالی هم برای اقایان و هم برای خانم ها به حساب میاد.

آینه جیبی یک وسیله کوچک و کارآمد است که در جیب یا کیف حمل می‌شود و به افراد این امکان را می‌دهد تا هر زمان که نیاز به چک کردن ظاهر خود دارند، از آن استفاده کنند. این آینه‌ها معمولاً دارای طراحی کوچک و سبکی هستند تا به راحتی قابل حمل باشند و در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار گیرند.

آینه جیبی‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی طراحی می‌شوند. برخی از آنها دارای قاب‌های زیبا و جلوه‌ای هستند که افراد می‌توانند به عنوان یک اکسسوری مد را به همراه داشته باشند. همچنین برخی آینه‌های جیبی دارای بخش‌های بزرگنمایی هستند که به افراد کمک می‌کند تا جزئیات کوچک را با دقت بیشتری مشاهده کنند.

از دیگر کاربردهای آینه جیبی، بهبود ظاهر شخصی در مواقع خاص مانند مرتب کردن موها، اصلاح ظاهر لباس یا اعمال آرایش می‌باشد. این وسیله کوچک و پرکاربرد به افراد امکان می‌دهد که در هر لحظه از روز، به خود نگاهی بیندازند و مطمئن شوند که ظاهرشان به دلخواه است.

این مدل دارای بدنه ای چوبی سفید است که قابلیت چاپ با طرح دلخواه شمارا دارا میباشد و استیل هست و یک طرف دیگر آن چوب mdr که آینه بصورت دایره ای درون آن قرار گرفته است

این محصول (آینه جیبی) با 4 سایز و شکل متنوع به شما دوستان پیشنهاد می شود تا انتخاب راحت تر و مورد پسند تری داشته باشین .

جنس بکار رفته شده

  • بدنه آینه جیبی ایده ال چوب چهار میلی متری بوده و آینه ان کاملا مقاوم در برابر ضربه با هر شدتی میباشد که و وضوح و نمایشی بسیار بالا و شفافیتی فوق العاده را داراست
  • آینه جیبی های تولید شده تلفیقی از ایده و خلاقیت بوده ؛ فرقی نمی‌کند چه نوع چوبی در این کار استفاده شده برای ما اولویت چاپ پذیری و مقاومت در برابر ضربه میباشد که شما میتوانید خام آینه جیبی را از سایت ما سفارش دهید

ابعاد این محصول چاپی

  • همانطور که در تصویر ها مشخص است چاپ آینه جیبی ما در دو نوع آینه جیبی پنج سانتی که بدنه آن اندازه کارت ویزیت یا همان ۹در۶ میباشد ،آینه های جیبی ۷ سانتی که بدنه آن ۸در۸ سانت میباشد دونوع دیگر این آینه جیبی ها دایره بوده که در قطر های پنج و هفت سانتی خدمت شما عزیزان ارائه میگردد که از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردارند.علی الخصوص که این موضوع تلفیق شود با تکنولوژی ضد ضربه و نشکن .

توضیحات تکمیلی

  • چاپ آینه جیبی جدید به کمک دستگاه لیزر برش خورده و آینه وسط کار قرار میگیرد بعد از این مرحله چاپ بصورت حرارتی یا همان سابلیمیشن با کیفیتی عالی بر روی این محصول قرار میگیرد، لازم به ذکر است رنگ های بکار رفته شده در چاپ این محصول از بهترین جنس های بازار بکار گرفته شده و بعد از مدت ها استفاده رنگ آن از بین نخواهد رفت.جهت خرید خام آینه جیبی این محصول به لینک زیر مراجعه فرمائید

  • آینه جیبی با ویژگی‌هایی که به راحتی قابل حمل است، به افراد این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و مکانی به چک کردن ظاهر خود بپردازند. این آینه‌ها برخی از طراحی‌های خاص و جلوه‌های زیبا را دارند که می‌توانند به عنوان یک اکسسوری شیک نیز محسوب شوند. همچنین، بعضی از آینه‌های جیبی دارای بخش‌های بزرگنمایی هستند که به افراد این امکان را می‌دهد تا جزئیات کوچک را با دقت بیشتری مشاهده کنند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود آینه جیبی یک ابزار چندکاره باشد که در مواقع مختلف مورد استفاده قرار گیرد و به افراد کمک کند تا ظاهر خود را بهبود بخشند.

مواد خام